רפואה סינית לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני

רפואה סינית לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני
אין ספק שאף אחד לא צפה את המצב הנורא שאנו נמצאים בו בימים אלו. אנשים רבים מוצאים עצמם במצבי מתח וחרדה מבלי לדעת מה לעשות ואילו פתרונות קיימים. חשוב לזכור שאתם לא לבד וכן לבחור לפנות לעזרה בדרכים שמתאימות לכם. כחלק מכך, כדאי להכיר את הרפואה המשלימה אשר יכולה לסייע להוריד את התחושות הקשות ולעזור להתמודד עם המצב.

רפואה סינית

רפואה סינית, כחלק מהרפואה המשלימה, כוללת תחומים וסוגים רבים אשר נותנים מענה לכל מיני מחלות ומכאובים. בין היתר, ישנה התייחסות לא רק לגוף אלא גם לנפש, התייחסות אשר חשובה מאוד בימים אלו ובמציאות הקשה שאנו חווים בישראל. בין אם הרפואה הסינית היא המענה בשבילכם, ובין אם הרפואה הקונבנציונלית, חשוב מאוד לא לוותר על טיפול וכן לפנות לאנשי מקצוע לקבלת סיוע בכל תחום שהוא.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא דיקור בסיכות דקות ומיוחדות אשר מסייעות בהפחתת כאבים ובהרגעת הגוף. הדיקור כולל תחילה שיחה עם המטופל על מנת להבין מה מביא אותו לטיפול ובמה הוא היה רוצה סיוע. לאחר מכן המטפל מתאים את הדיקור למה שהעלה המטופל מבחינת מיקום הסיכות ומשך הדיקור.

צמחי מרפא

עבור אלו שלא רוצים לקחת תרופות או שמוכנים לנסות פתרונות טבעיים יותר, צמחי מרפא הם הפתרון המושלם. כל צמח מתאים לטיפול בדברים אחרים ומשפיע באופן אחר על הגוף ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הרפואה הסינית ובפרט בצמחי מרפא על מנת להתאים את הטיפול. ניתן לצרוך את הצמחים בצורה פשוטה ועצמאית דרך שתיית תה חליטה אך ישנם צמחים שדורשים התייחסות מיוחדת כדוגמת מיצוי ואותם אפשר להשיג במקומות מורשים.

טווינא

טווינא היא שיטת טיפול בעיסוי שאפילו מוכרת היום על ידי קופות החולים כחלק מהרפואה המשלימה. הטווינא כוללת טכניקות רבות כך שהטיפול שתקבלו יהיה מותאם לגוף שלכם ולצרכים שלכם. הטווינא ידועה בהזרמת דם וכחלק מכך בשחרור לחצים והפגת מתחים שכאמור, חשובים לרבים בימים אלו.

שיאצו

סוג נוסף של עיסוי ברפואה הסינית הוא השיאצו, אשר אמנם מגיע מיפן אך נכלל גם הוא כרפואה משלימה שיכולה לסייע מאוד גם לשחרר מתחים נפשיים. השיאצו הוא עיסוי אשר מותאם למטופל ומטרתו להזרים את הדם ולשחרר את הגוף. ישנם מחקרים המראים ששיטת טיפול זאת מסייעת בהפחתת חרדה וכן שאנשים מרגישים רגועים ושלווים יותר לאחר עיסוי זה.

רפואה סינית בדרום

בימים אלו אנו מחבקים את כל תושבי הדרום ושולחים רפואה שלמה ובטחון לכולם. כמובן שיש גם רפואה סינית בדרום ואפשר לקבל ולעבור כל מיני טיפולים שמותאמים למצב איתו תגיעו למטפל. ברור כי לעיתים פניה לקבלת טיפול עשויה להיות קשה ומורכבת, אך חשוב כן לנסות ליצור קשר עם איש מקצוע ולקבל טיפול וסיוע למצב הנפשי.

אבחון והתאמת הטיפול

שימו לב שלמרות שמדובר בשיטות עתיקות יומין, כל טיפול ברפואה הסינית שונה במקצת מטיפולים אחרים בשל כך שהוא מותאם למצב המטופל מבחינה גופנית ונפשית, וגם למצב המטופל איתו הוא הגיע לטיפול היום. ודאו שהטיפול שלכם מתחיל בשיחת בירור עם המטפל אשר בה אתם משתפים כדי שהטיפול באמת יהיה מותאם למצבכם.

רפואה סינית היא לגמרי מענה לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני ששורר בישראל בימים אלו. היא גם נותנת מענה למכאובים ומחלות פיזיות כחלק מרפואה משלימה. יש כל כך הרבה טיפולים וסוגים שבטוח תמצאו משהו שמתאים לכם ושמסייע לכם. זכרו שאתם לא לבד!

רפואה משלימה בקופות החולים

חברי קופ"ח מכבי לחצו כאן

חברי קופ"ח לאומית לחצו כאן

חברי קופ"ח מאוחדת לחצו כאן

חברי קופ"ח כללית לחצו כאן

דילוג לתוכן