נפש: חרדות, דכאונות והפרעות שינה

רפואה סינית לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני

רפואה סינית לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני

אין ספק שאף אחד לא צפה את המצב הנורא שאנו נמצאים בו בימים אלו. אנשים רבים מוצאים עצמם במצבי מתח וחרדה מבלי לדעת מה לעשות ואילו פתרונות קיימים. חשוב לזכור שאתם לא לבד וכן לבחור לפנות לעזרה בדרכים שמתאימות לכם. כחלק מכך, כדאי להכיר את הרפואה המשלימה אשר יכולה לסייע להוריד את התחושות הקשות ולעזור להתמודד עם המצב.

קרא עוד »
EFT - טיפול בקצות האצבעות

מה זה EFT?

ובכן, זו שיטה לשחרור רגשי הנקראת גם Emotional freedom technique. היא יכולה להוות כלי טיפולי לריפוי וניהול כאבים, כמו גם מטענים רגשיים. יש כאלו שרואים בשיטה, כמעין דיקור פסיכולוגי – אולי עקב התיפוף, או צורת המגע שמגיעה עימה. שכן, EFT עושה שימוש בקצות האצבעות, כדי לגרות נקודות אנרגטיות בגוף.

קרא עוד »
טיפול אלטרנטיבי בחרדות

טיפול אלטרנטיבי בחרדות: זה מה שחשוב לדעת

כל אדם סובל מחרדות מפעם לפעם, כאשר יש אנשים אצלם הבעיה חמורה או אפילו כרונית. יש כיום מגוון רחב של דרכים שעשויות להקל על החרדה, לרבות תרופות או טיפולים פסיכולוגיים ארוכי טווח. בשנים האחרונות, חלה עלייה משמעותית בביקוש לפתרונות אלטרנטיביים יותר לחרדות, שעשויים להיות יעילים מצד אחד ונטולי סיכונים מהעבר השני (חשבו על תופעות הלוואי של התרופות מנגד). אז מהן הדרכים האלטרנטיביות המומלצות לטיפול בחרדה? ואיך יודעים לבנות תוכנית טיפולים מותאמת אישית?

קרא עוד »
דילוג לתוכן