סימפומים ומחלות בראי הרפואה הסינית

עקמת בגב

טיפול אלטרנטיבי לעקמת בגב

עקמת בגב היא מצב המאופיין בעקמומיות לא תקינה לצדדים של עמוד השדרה, לעתים קרובות בצורת "S" או "C". סטייה זו עלולה לגרום לאסימטריה בכתפיים, בירכיים ובמותניים, מה שמוביל לאי נוחות וסיבוכים אפשריים

קרא עוד »
טיפול בדלקת בדרכי השתן

טיפול בדלקת בדרכי השתן

דלקת בדרכי השתן (UTI) היא דלקת שכיחה הנגרמת על ידי חיידקים בדרכי השתן. הסימפטומים כוללים כאבים בפעולת השתן, תכיפות שתן גבוהה ותחושת צריבה. אם הדלקת חוזרת שוב ושוב זה יכול להעיד על בעיה בריאותית כרונית. רפואה סינית מציעה גישות טיפוליות טבעיות ובטוחות להקלה על הסימפטומים, מניעת דלקות חוזרות ושיפור בריאות דרכי השתן לטווח ארוך.

קרא עוד »
רפואה סינית לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני

רפואה סינית לתמיכה ועזרה במצבי מתח וחרדה בעקבות המצב הבטחוני

אין ספק שאף אחד לא צפה את המצב הנורא שאנו נמצאים בו בימים אלו. אנשים רבים מוצאים עצמם במצבי מתח וחרדה מבלי לדעת מה לעשות ואילו פתרונות קיימים. חשוב לזכור שאתם לא לבד וכן לבחור לפנות לעזרה בדרכים שמתאימות לכם. כחלק מכך, כדאי להכיר את הרפואה המשלימה אשר יכולה לסייע להוריד את התחושות הקשות ולעזור להתמודד עם המצב.

קרא עוד »
גמילה מעישון - להפסיק לעשן

גישה טבעית לגמילה מסיגריות: להפסיק לעשן בעזרת צמחי מרפא ורפואה סינית

פוסט זה בבלוג חוקר את היישום של תרופות צמחיות ורפואה סינית מסורתית (TCM) בסיוע להפסקת עישון. הוא בוחן את תיאוריית ה-TCM, במיוחד את המושג 'חום רעיל' והקשר שלו עם התמכרות לעישון. המאמר מדגיש צמחי מרפא סיניים שונים הידועים בתכונות ניקוי הרעלים וניקוי הריאות שלהם, ומסביר כיצד הם יכולים לסייע בהפחתת התשוקה והקלה על תסמיני הגמילה. כמו כן, מוצעות הצעות מעשיות לשילוב תרופות צמחיות בתוכנית מקיפה להפסקת עישון.

קרא עוד »

כאבי מחזור בלי מחזור

כאבי מחזור ללא מחזור הם מצב בו אישה חווה התכווצויות בטן, כאבי גב תחתון ותסמינים נוספים הקשורים למחזור, אך ללא כל דימום. מצב זה יכול להיגרם ממגוון מצבים רפואיים וניתן לטפל בו באמצעות שינויים באורח החיים וטיפולים רפואיים. פוסט זה ידון בגורמים, בסימפטומים ובטיפולים של כאבי מחזור ללא מחזור.

קרא עוד »

טיפול בדורבן בעקב באמצעות הרפואה הסינית

דורבן בעקב הוא בעיה שכיחה בקרב ספורטאים ואנשים פעילים אחרים הנגרמת על ידי מתיחה מוגזמת של רצועת הפלנטר פאסיה. הטיפולים המסורתיים כוללים תרופות, ניתוחים, פיזיותרפיה ואורתוטיקה. הרפואה הסינית הפכה בשנים האחרונות לאלטרנטיבה פופולרית לטיפולים מסורתיים בשל גישתה הטבעית וההוליסטית. פוסט זה בבלוג ידון ביתרונות השימוש ברפואה סינית לטיפול בדורבן בעקב, כמו גם בסיכונים הפוטנציאליים שלו.

קרא עוד »

מה ההבדל בין דלקת ריאות לברונכיט?

דלקת ריאות וברונכיטיס הם שני מצבים המשפיעים על הריאות. בעוד שהם חולקים כמה תסמינים נפוצים, ישנם גם הבדלים ברורים ביניהם. דלקת ריאות היא זיהום בריאות הנגרם על ידי וירוסים או חיידקים, בעוד ברונכיטיס הוא מצב בו דרכי הנשימה מתדלקות ומצטמצמות עקב גירוי. מאמר זה בוחן את הגורמים, התסמינים והטיפול בדלקת ריאות וברונכיטיס.

קרא עוד »
דלקת ריאות אצל ילדים : ילד חולה

האם דלקת ריאות אצל ילדים מדבקת?

דלקת ריאות היא מחלה נפוצה וקשה בילדים, והשאלה האם היא מדבקת היא חשש מוצדק. פוסט זה חוקר את הסיבה לדלקת ריאות בילדים ואת התשובה לשאלה 'האם דלקת ריאות בילדים מדבקת?'. הוא בוחן את הסוגים השונים של דלקת ריאות, הסימפטומים, הגורמים והטיפול בהם. הוא גם בוחן את הדרכים השונות שבהן ניתן להפיץ דלקת ריאות והאם ילדים יכולים להפיץ את המחלה לאחרים. לבסוף, הוא מספק עצות מעשיות כיצד להגן על ילדים מלהידבק במחלה ומה לעשות אם כן.

קרא עוד »
פיברומיאלגיה

פיברומיאלגיה בראי הרפואה הסינית

פיברומיאלגיה היא דלקת כרונית של שרירי הגוף השונים שמשפיעה על עשרות מיליוני אנשים כל שנה. המצב ידוע גם כדאבת השרירים. קיימות גרסאות שונות של פיברומיאלגיה ויכולות להיות לה סיבות רבות ושונות. עם זאת, לרוב האנשים עם המחלה יש רמה מסוימת של דלקת ברקמת השריר שלהם. מאמר זה מסביר את כל מה שאתה צריך לדעת על פיברומיאלגיה כולל סוגיה, הסימפטומים, האבחנה והטיפולים – ועל המחלה בראי הרפואה הסינית, אבחון בעזרת בדיקת לשון, הגורמים וטיפול בפיברומיאלגיה לפי הרפואה הסינית – באמצעות דיקור, טווינא, צמחי מרפא ועוד.

קרא עוד »
דילוג לתוכן